Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ronja - 1 november 2010 08:01

God Morgon!  


hej på er =) orkade inte blogga om det igår, men igår hämtade vi våran lilla kissekatt Nalle i Rångerdala :D mamma hittade honom  på blocket och blev helt fast, så nu e han våran =) han e helt underbar!! han jamade bara en gång på hela bilresan och efter att han varit hos oss i mindre än en timma va han redan i full gång me att leka :) <3

han sov på mitt rum, så att han kunde vara borta från Turbo och Doris, och han sov vid mitt öra nästan hela natten, men vi vaknade kl halv sju, pga att vi vridit tillbaks klockan. han heter Nalle och är 12 veckor =D <3

 

idag ska jag och Bea  till gbg, göteborg, för att gå på Universeum !! =D =D =D  SKIT KUL!!!  kommer nog en massa foton på massa ormar, hajar ,apor och fiskar fiskar och fiskar!!!!!! :P men nu får ni nöja er me en bild på världens sötaste kissemiss =D

   

ja, ni fattade nog att den första bilden inte e Nalle, de e min ASGRYMMA pumpa, som så klart, e grymt läskig oxå ;) men visst e lilla Nalle söt, eller, tja, lilli och lilla, han e faktist ganska stor :P men de e bara för att han kommer bli en stor kisse :) haha, han trillade nyss ner i papperskorgen vid datan Xp stackarn, nu sitter Doris och blänger och morrar på honom -.- den gamla tanten ;P , nee, hon e oxå sööt =)

 

ne, nu ska jag gå och fundera på om jag ska äta ngt eller inte, de kommer bli sikt kul! -.- (ironi) ;)

 

CS  

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards