Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja - 1 maj 2011 20:10

HAHAHAAAAA! fail fail faaaaail.




Shiet, hur länge sen var det du fick se en ny rad på denna blogg igentligen?! 4 månaders sen kanske?

But i'm back biatch ;D haha, ne jag har väl slutat skriva lagom tills imorgon men jag kallar det att leva i nuet, så I'm Back Biatches.


Tja, och vad har jag hunnit med under denna tid då?? jo:

 jag får väl börja med edet som ligger närmast datumet då jag skutade skriva (iaf de jag kommer ihåg av det)


1. jag gjorde klart min prao på Albins Zoo; hade skit kul, lärde mig endel, bekantade mig med många sorters djur, fick en till groda, en påse frysta mygglarver (matsäck att ha på bussen) och en bamse kram när jag slutade; dom gillade mej :]

2. Jag har ätit sushi me kussen (blääääää, men det får jag inte säga så att hon hör det ;] )

3. jag har hunnit me att fylla hela 15 bast!

Som jag sa, eller skrev, det beror på hur du vill se det, jag lever i nuet och med att leva i nuet kommer att glömma en dela av dået... så det är en sorts lucka häri mellan, därför tänker jag hoppa fram en aning;

4.Jag har hunnit med att vara vegeterian i 2 veckor ca innan jag inte stod ut med att laga mat till mej själv hela tiden.

5. (nuet) jag kanske ska åka till La France om jag kan få ihop pengar :D isf ska jag åka med svenska kyrkan ner till Taizé och bo i kloster, med Anna Panna<3


IDAG:

det är Söndag och jag och lollo va i stallet :) förragången kunde vi inte hitta en sadel som passade oss båda så då gjorde vi en abrovinch (ett ord för en aning udda men fantasifulla och kanske en gnutta oväntade lösningar på ett problem) och slängde på ängeln Jullan (Juliett(What A Juliett)) en vojlock och en longerindsgjord, mellan ... järnringarna i vilka man drar ett snöre satte vi fast nån läder- grunka som vi hittade och använde denna grunka som handtag, sen bar det av mot bokskogen, denna tur till bokskogen blev sedan en förlängd version på Sandskenrundan och vi red/gick i ca 4½ timma imellertid i stekhet sol på en asfaltsväg, och dumma jag hade heltäckande ridbyxor, svart tshirt och kängor på mig. jag höll på att dö. Lollo blev sönderbränd eftersom hon hade ett linne och kortbyxor... Och NU till SKÄLET att jag skrev vad vi gjorde förra gången när meningen började med vad vi gjorde idag; Vi gjorde i princip samma abrovinch idag som förragånen. Yep, That's it. Jo, jag kann ju tillägga att det var jäkligt kul oxå. väldigt jäkligt kul faktist.


Med tanke på datumavståndet mellan detta och föregående inlägg borde jag kanske skriva en roman. men nej. jag har ingen lust att skriva en roman. så detta är vad du får, en halv novell och ingen mer.



Tak och Haj leverpartaj (det lät roligare när jag tänkte det.)

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards