Alla inlägg den 12 november 2010

Av Ronja - 12 november 2010 20:41

Nî  Hâo!

 

de e hej på  förenklad kinesiksa x'P

 

ledsen att jag inte skrivit på ett tag, ser att besöksstatestiken sjunkit på sistone men de e väl inte så konstigt när jag inte skrivit ngt =) men de  e fortfarande inte en kotte som komenterar! förutom du då mamma, men du kan ju lika gärna Prata med mej!

 

det e freedasssmyyys och de gillar vi!! =D

 

Här e en liten lista på de låtar jag lyssnar sönder nu ^^   xD

http://www.youtube.com/watch?v=iarAnx2PazA Tokio Hotel, BÄST så klar    

http://www.youtube.com/watch?v=_dy7LwDZjkU&feature=related de finns en bättre cover, men den hittade jag inte :/. Oh Laura - Realese me

http://www.youtube.com/watch?v=nIjVuRTm-dc Maroon 5, nyupptäckta små favoriter =)

 

dessa låtar e (med några få undantag) de jag lyssnat på sen i onsdags xP

 

jahap.. vad gör ni kottar idag då?? jag har räddat Lollo från att drunkna 6 ggr!! XP hon behövde mkt hjälp.. 

 

AA!! *panik* min data skärm har fått en intorkad fläck... hur i skruttsingen (du ser! ja e övertygad och att min hjärna knarkar, vem i skruttsingen säger skruttsingnen!??) ska jag få bort den om jag inte får trycka hårt på skärmen... ha, fick bort den! jag tryckte ändå :P

oj, först nu förstår jag hur oerhört intressant de där va för dig att läsa.. aja, du får helt enkelt stå ut. så här e det när jag inte har ngt vettigt att skriva om, och ärligt talat e det ganska sällan, även fast min  hjärna tydligen går på amfetamin nu förtiden, ska ta ett allvaligt snack om droger me.... jag vill säga honom, .. men eftersom jag e tjej så... ok, me Den om en stund ;)

 

kollar på Idol, Jay e BÄST!!!! :D

 

denna veckan har gått jätte snabbt! käns som om jag gått i skolan 2 dagar!! och de e POSITIVT!! =D nu är det helg och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, förmodligen inget :P får väl försöka blogga lite så ni oxå får ngt att göra ;)

 

 

okej, nu är jag säker, jag är verkligen HELT säker. Min bror lider av en svår psykisk störning. jag kan sätta 10000 på att en psykläkare stämplar han som ADHD eller fast-i-en-tre-årings-beteende-syndrom om han får se honom.

sa att våran kattunge är hans lilla lekkompis och roar sig själv med att leka med en  lila toffs på¨ett snöre ...tycker Nästan synd om honom... och våga inte kalla de syskonkärlek, jag sa ju att jag var SÄKER! jag e de, HELT SÄKER.

okej, för en och en halv timma sen fick jag hysteriskt 10 minuters skrattanfall, men det var av humor..okej, det var ordet Boogi boogi, men det lät kul, okej!?

och han har ju ingen humor, han har ju .... ja, han har..PROBLEM!! okej!?

 

-----------------------------------------

 

på Mondag blire att stå i cafeterian med Bea !! =D

 

CS! <3

 

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards