Alla inlägg den 21 november 2010

Av Ronja - 21 november 2010 20:44

Hej.


gissa vilket språk?? Ja! rätt, Svenska! ;)

 

Jag har fått en uppenbarelse! jag är 99% säker på att jag är ... (hör och häpna!) ... släkt med Katten Gustaf.

Jag tror ngn kanske kan ha förväxlat mig med ngn annan vid födslen, hörde på 'Landet runt' att det kunde hända ... Jag menar, kolla bara på alla likheter!! Jag är lat, jag har typ orange hår... med (naturliga :D ) bruna och blonda slingor. Lasange är inte dumt (eller, tja, skolan e men... men det hör inte hit!) Björn skulle lätt kunna vara min Odi ((Ådi??)) ., eller kanske Nalle...  och vem vet, jag kanske ÄR av kunglig släkt! Jo... jo, det är jag nog ..... Ni kommer få kyssa mina fötter när jag tilldelas min rättmättiga tron!! Moahahahaha!!! *host* oj, ursäkta... lite makt galenskaper bara....

^^

 

Jag återspeglar på bevisen för att jag skulle kuna vara släkt med Gustaf när jag berättar om min dag:

 

INGET.

jag har gjort absolut INGET... okej, jag gick ute me Turbo en kortis, och har nysit 100 tals ggr, hostat ca 50 ggr och konstaterat att jag inte mår bra ... 10 ggr, men vad jag menar är att jag inte direkt gjort ngt viktigt. INGET . NADA!!

det enda som kanske möjligtvis skulle kunna räknas som viktigt e att jag skrivit llite på den SO uppsats som skulle varit inne i ... Fredas...förlåt, Fredags. men det är ju inte direkt ngt som kommer att stoppa valjakten, rädda regnskogen eller korka igen ozonlagret... men det kanske inte spelar någon roll om vi ändåså ska gå under om bara 2 år ... deprimerande, eller hur?? jag brukade va en ganska glad typ, tills jag började 8:an och höll ett föredrag om undergången 2012. Nu blir jag väl stämplad som en idiot (inte mkt skillnad från nuet, så wtf) men jag tror lite på det. jag tror inte på att hela jorden ska rasa samman på en timma, men at det kommer ske förändringar. ngt jag lä'ste om var Pole shift, polerna (nord och syd polerna) kommer (långsammt) förflyttas pga ngn elektromagnetism när solen, jorden och någon galax (kommer inte ihåg namnet) står i en rak linje me varandra... det blir ju ganska mkt energi däremellan ... tror jag...

 

 

Björn har börjat med sin... tja, man skulle faktist kunna jämföra det med slav handel.. har fiskar upp mört på ett ställe där dom leker (parar sig, det hetrer leker ..) ne, fiskar upp var fel ord, håvar upp. sedan släpper han ner stackarna i en tank i garaget me pump och mojänger. planen är att han ska bli rik (ASG (as garv)) på att sälja dessa levande varelser för 4 kr st till dom som vill roa sig med att fiska med fisk, efter ännu större fisk! O.o stackarna e ju halv döda när dom ska spela lock bete, dom sätter krokar genom ryggen stjärten munnen mm! som om dom inte har ngn känsel! **UPSET**

den goda nyheten är att jag Fick rädda en liten stackare som ine e längre än 7 cm. någon har bitit av en av de mindre fenorna så han simmar snett ibland, men jag tror han klarar sig :) han bor i en hink nu med ett fejk slott och några tunnlar byggt av stenar + några flytande växter :) tanken e att försöka få honom att överleva så länge det bara går och sedan släppa ut honom där min (tyrann till) bror fångade upp honom :) jag hoppas bara han överlever 4-5 månader i en 10 L hink så att han kan få komma till baks till våren. det är ju ingen garanti eftersom han  e en vild fisk som ska överleva 4-5 månader i en 10L hink.... Wish him the best of luck! ska klura ut ett namn på honom oxå, kommentera gärna om du kommer på ngt =)

 

God Natt!! <3

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards