Alla inlägg den 22 november 2010

Av Ronja - 22 november 2010 19:51

Shërbëtoni.


Albanska e de du ;)

kollar på väderraporten nu, och jag GILLAR den:snö snö och mera snö!!!!!!!!!!! =D

 

det har hänt en annan sak, som dessutom har med katten Gustaf att göra! jag gjorde ett test på facebook och det stod att imorron bitti kommer jag att råka ut för snökaos!! *GILLA

och vad har det här att göra me Katten Gustaf undrar du? Jo, ... Quizzens hade en bild som föreställde Gustaf på morgonen!! jag vet vad du tänker: Shiieeet!!! va creapyy!

jag tror det är något tecken om att jag faktist ÄR släkt med Gustaf!

 

Nog om katter! jag räddade ännu en stackare från min tyrann till bror. så nu bor en till liten aborre hos mej :) fast ännu bor de ännu inte tillsammans eftersom nykommligen e van vid kallare vatten än den andra =)

 

jag kan knappt fatta att det e första advent på SÖNDAG! =D ska bli såå mysigt och på Fredag kommer Eva och Erika och firar mamma sammtidig ska vi ha lite mys kanske baka pepparkaror och kollar på Shrek 4! =D

 

nu ska jag chilla lite, asså ännu mer än vad jag gör nu ;) :P

 

CS! :*

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards