Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ronja - 22 december 2010 10:18

God Morron!

 

nu ska jag göra ngt jag Tänkte göra igår, blogga! :D jag städade igår, så jag orkade alldrig blogga :/

 

jag börjar me de bästa:

DE E SNAAART JULAFTON (bara två dagar kvar :DDD)

DE E JULLOOOV

JAG FICK VG I ALLT FÖRUTOM 3 ÄMNEN DÅ JAG FICK G!!! ALLTSOMALLT, 210 P :D

 

 igår slutade vi kvart i 12 :) först var de fika och jepordy i klassrummet me klassen , sen fick vi rast, sen spelade vi lite mer spel och sen gick vi till aulan och lyssnade på några som sjöng och på rektorns tal innan vi gick tillbaks till klassrummet och fick våra betyg!! som sagt, VG i typ allt :D, förutom matte, idrott och samhällskunskap :P

 

de e helt sjukt att de bara e två dagar kavar till jul! åå, vad jag längtar ^^ :D  igår klädde jag och mamma julgranen, här kommer en bild! :

  

 

å, jag vet, kameran suuuger, men jag tog me kameran på datan och den e bara 1.3 mp :/ men ändå, granen e fin =)

 

_Ne vad tråkigt... jag kommer inte pgt att skriva :/ ...

jag ska rida me lollo idag, första gången på typ 2 veckor :P :)

aja, jag kanske bloggar nån mer gång idag =)

CS :*

p.s, as roligt klipp!!

 

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards