Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Dags igen då!

Av Ronja - 18 augusti 2011 19:00

Heeeej :D

då vare 4 månaders glapp igen då! inga besökare har jag (konstiiigt) och bloggen e i princip död. jag tänker iaf envisas med att skriva vad jag gjort på lovet (fortsätt läs, det går snabbt, jag lovar)


* jag har slöat

*jag slöade sedan lite till

*liite mer slöande

*Dags att vakna ur sommar dvalan, det bär av till Dalarna! åkte upp för att hälsa på släkt. satt i bilen i 6 ½ timma upp, ett par raster blev det oxå. för dej som undrar  (vilket inte kan vara många, detta är en sån där onödig fakta som man får reda på vare sig man vill eller inte) så är det ca 420 km från herrljunga (Od) till Gagnef (Rista) kan tilläga (som ännu mer ofrivillig fakta) att Rista ligger några mil väster ut från Borlänge, kanske lite år norr oxå..

*data jäv*en har krånglat, varit på lagning i 1 vecka

* jag har skaffat en snigeeeeel! =3 Skalman kom till mig från skelefteå (tror jag) på posten för någon vecka sedan, han är en A.iredalei, på svenska, Afrikansk Jätte Land Snigel, han är 2 cm över skalet och ljust beige/gul lite genomskinlig och han blir 9 cm över skalet när han blir stor =3 ska snart skaffa en kompis till honom, det blir en Limicolaria Flammea (det säger dig sååå mkt, eller hur :D?) 

Blää, orkar inte räkna upp det jag gjorde för någon månad sen, kommer inte ihåg ^^


IDAG har vi varit i Ullared, skojsigt värre och mycket kläder blev det, a ganska mkt iaf =) jag rev ut varenda klädesplagg jag har från gaderoberna och la allt i en stor hög på sängen, sedan började jag sortera! det blev en proppfull ullareds påse full med kläder att ge bort och lite mindre i gaderoben (vilket e possitvit eftersom jag hade så mkt jg inte använde(ursäkta stavfelen, jag orkar inte ändra så Live with it ;) ))

och jag har skaffat ett till akvarium 165L B-D däri ska jag ha två slöjstjärtar, dom ska heta Tristan och Isolde och jag ska lära dom hoppa genom en ring =3



Nu ska jag strosa runt och göra ingenting 

see Ya' om 4 månader! (lagom till Jul va?)

;D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 13 juni 2012 13:05

    JAG SLUTAR 9AN IMORGON!!                                 ...

Av Ronja - 9 juni 2012 13:08

jag tror jag har den tråkigaste lördagen någonsin.      varför? jo: det regnar, oavbrutet. jag ska inte till stallet idag (kan oxå nämnas att punkt nr 2 beror på punkt nr 1) mitt rum är stökigt. och inte >inte plockat upp böckerna från...

Av Ronja - 7 juni 2012 16:13

Hej! kan det vara sant?!  bara 3 dagar efter förra inlägget kommer ett till! helt amazing.   vet inte riktigt hur jag hamnade här. hade inte tänkt att blogga direkt. men Facebook va tråkigt.     Idag har, tro det eller ej, varit en skojjsig...

Av Ronja - 4 juni 2012 20:27

Hej! kan detta vara det största glappet mellan två inlägg som denna blogg någonsin skådat? Svar: Ja. Kan ju påpeka att namnet; MySpaceBook e lite kul i detta sammanhanget, jag syftar på ordet Space (=utrymme// mellanslagstangenten). jag tänk...

Av Ronja - 6 september 2011 20:10

Hej.. Jag e förkyyyld :( har inte haft ngt att hitta på sen i söndags :O bara kollat på filmer... åh, Inception e nerladdad! :D Filmer jag kollat på idag: Bland älvor och troll (kolla bara lite i början, den va kass) Tristan and Isolde (kol...

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards