Alla inlägg under september 2011

Av Ronja - 6 september 2011 20:10

Hej..

Jag e förkyyyld :(

har inte haft ngt att hitta på sen i söndags :O bara kollat på filmer... åh, Inception e nerladdad! :D

Filmer jag kollat på idag:

Bland älvor och troll (kolla bara lite i början, den va kass)

Tristan and Isolde (kolla bara tills mitten då allt tråkigt händer, har sett det förut. förresten å är Tristan och Isolde va mina Slöjstjärtar (guldfisk) kommer att heta :D

Alice in Wonderland (den nya Tim Burton verisionen (felstavat ja vet.)) Gillar den mkt! fast den e inte rolig att kolla den på när datan laggar sönder (data+tonnårsspråket för hacka, störning i bilden) hea skiten O.o'

City of Angels (kollade på HELA!) sjukt romantiskt drama med Meg Ryan och Nicolas Cage (..Cage? e det rätt??? fick just en ideé att det kanske e Page??? Nicolas Page.... nee, det e Cage va?? vänta lite ..... (googeli googeli googeli) .... ... .. ... Japp, det va Cage! So, moving on..) 

Hancock Bra rolig action me Will Smtih (bara lite snygg dåvah (Dåvah= Då Va ... väldigt likt JEhåva... men dessa två har inga som helst kopplingar med varann, tror ja..) kollade igenom hela denna oxå faktist!! dessutom vill jag lyfta fram det underbara med inspelningsbar tv box!! man slipper köpa dvder eller ladda ner olagligt för om det bara kommer en film som du vill se, så ere ju bara att spela in den! och du kan ha kvar den hur länge du vill! *gilla gilla gilla!* 



Dessa fetstilade  bokstäver sammanfattar min enormt tråkiga, slöa och sega dag.

ne, ok där va jag väl lite orättvis mot mig själv, jag gjorde faktist (nästan helt solo) en skinkstuvning till crêpsena.. varpå jag deckade (förmildrad verision av att svimma av. lägga sig ner med näst intill oförmåga att ta sig upp igen.) i soffan och knappt orkade äta upp dem. 


Måste gå och göra såna saker en förkyld stackare gör på kvllarna nu (decka* i soffan )


*Se beskrivning i texten 

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards