Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ronja - 2 februari 2011 20:04

Ciao :)

sitter just nu på rummet och lyssnar på FM static - tonight ..igen. de dummaste e att jag har en spel lista med dom på typ 50 låter, men det är typ bara två som jag faktist lyssnar på, Tonight och America's next freak :P

 

kag ringde till min potentielle prao plats idag, gubben som svarade va trevlig men jag hann inte prata särskilt mkt med honom, hade förbrett mig på ett 20 minuter långt samtal typ och han la på efter 1.5 minuter :S men det va nog ganska ok ändå, vad jag fatta det som så ska jag komma dit imorgon och ta alla uppgifter då sådet blir väl bra :) ska bo hos min moster och min kusin när jag praoar där nere, ett litet problem är väl hur jag ska ta mig dit, jag kan ju självklart ta bussen vajre dag, men det blir ganska dyrt att åka buss dit fram och tillbaks i två veckor.. eller?? jag har ingen aning vad det ,kan kosta att åka dit.. typ max 20 spänn tror jag, per gång, om jag ska jobba på lördagar oxå ( vilket jag inte har en aning om :s) så blir det TYP 12*20 ..... = 240  ( Jaaaa, jag använde miniräknare..so what i'm still a smart dude... girl..) det e ju ganska dyrt ( enligt mig som e fattiglapp ;D ) och tänk om jag måste äta på stan varje dag :O det blir ju för fan typ 800 spänn bara för att äta och ta sig dit, vilket jäkla prao jobb :D :S nee, jag e optimisst ( eller var det pessemist? kommer aldrig ihåg det där (( HA! jag stavade aldrig meed bara ett l den här gången :D ))) det jag menar me optimist e att det får helt enkelt lösa sig på ett eller annat sätt :) ska bli skit kul att få jobba i en djuraffär iaf om fallet  nu blir så, om Albins zoo inte funkar nu så tar jag nästa zoo butik i borås xD Trackin' dax!

 

Pratar me Alva på msn nu, hon e sötast på hela fejjan me sin ny klippta lugg och pilot brillor :D <3

 

har soom vanligt mkt mer att säga, jag skulle kunna prata om att min fisk e så albino att han näästan e genomskinlig, eller så skulle jag kunna fråga vad i helvette det är dom håller på med i pyramid landet men allt detta e jag tyvärr för trött för, så  det är bara att hålla tummarna för att få läsa om dessa spännande ämnen nån annan gång.

Natti natti :) <3 :*

Presentation


hej på dej och välkommen till min blogg!! läs ingäggen, fråga gärna ngt och kommentera så mkt du kan ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Bästa Filmen, eller så nära som man kan komma ;)
 Harry Potter (alla)
 Titanic
 Remember me
 Avatar
 Ice Age (alla)
 Milennium triologin
 SAW
 Grease
 Shrek (alla)
 The Patriot
 Sex and the City
 Liftarens Guide till Galaxen - the Hitchickers guide to the galaxy
 Love and other drugs ( räcker att man har sett reklamen!(den verkar awesome!))
 Star Wars
 Sagan om Ringen, Sagan om de Två Tornen mm
 Troja
 Yes Man
 Ace Ventura (alla)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards